Élvezd az életet, kóstold meg ...... a boldogságot (Jamie Oliver)

SWEETIE SMILE

SWEETIE SMILE

Dominó

2015. augusztus 30. - seamus
Sajnos a fénykép nem a legjobb :)
 
Hozzávalók:
Tészta:
100 g méz
2 ek tej
75 g margarin
200 g liszt
2 ek kakaópor
1 cs. sütőpor
1 cs. vaníliás cukor
50 g darált mogyoró
 
Töltelék:
200  g marcipánmassza
3 ek lekvár
 
Mázhoz:
150  g étcsoki
 
Díszítéshez:
1 ek olaj
1/2 tojásfehérje
100 g porcukor
 
 
A mézet, a tejet és a margarint felmelegítettem, félretettem hűlni.
A lisztet, a sütőport, a kakaót, a vaníliás cukrot és a mogyorót összekevertem, majd az egészet beledolgoztam a mézes tejbe.
A tésztát vékonyra sodortam és és kb. 10-12 perc alatt megsütöttem.
A marcipánt két lap sütőpapíron a tészta fele méretűre nyújtottam.
A tésztát a sütőből kivéve azonnal félbevágtam.
Az egyik felét megkentem a lekvár felével. Rátettem a marcipánt, a lekvár másik felét, erre pedig a másik tésztát.
Kb. 3*6 cm-es szeleteket vágtam. Egyenként belemártottam a felolvasztott étcsokiba.
A tojásfehérjét a cukorral sűrű mázzá kevertem.
A tetejét ezzel dekoráltam.

 

11935740_955805471135327_794070874_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetiesmile.blog.hu/api/trackback/id/tr147745850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása