Élvezd az életet, kóstold meg ...... a boldogságot (Jamie Oliver)

SWEETIE SMILE

SWEETIE SMILE

Bagoly torta

2015. augusztus 31. - seamus
Férjem unokaöccsének készítettem ezt a tortát ballagására. A cukrászdás Domino szelet volt akkor a kedvence, és olyan tortát kért. A puncstortát vettem alapul, csak csokit és kakaóport is tettem a töltelékbe.
 
 
Hozzávalók:
Tésztához: 8 tojás, 8 ek. víz, 16 ek. porcukor, 16 ek. liszt
Töltelékhez: 30 dkg babapiskóta, 10 dkg étcsoki, 7 dkg kakaó, ízlés szerint: vaníliás cukor, porcukor, kristálycukor, baracklekvár, rumaroma, tej, csoki (én pár kocka fehéret, és tejcsokit tettem bele)
Díszítés: marcipánmasza
 
Elkészítés:
Tojás sárgáját vízzel és a cukorral habosra keverem.
Hozzáadom a lisztet, majd beleforgatom a felvert tojásfehérjét.
A töltelékhez a hozzávalókat összegyúrjuk.
 
A masszát két részletben megsütöttem. Két különböző méretű tálat körbevágtam a piskótákon. A tálakat kibéleltem alufóliával és kiraktam a piskóta maradékokkal. Majd beletettem a tölteléket, majd a tetejére a két kivágott karikát tettem.
Kicsit betettem a hűtőbe, majd mindkét tálból kiborítottam a tésztát, és marcipánnal bevontam.
 
(Megjegyzés: A babapiskótát, az étcsokit és a kakaót kimértem, a többit ízlés szerint adagoltam bele.)

 

domino_torta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetiesmile.blog.hu/api/trackback/id/tr677747354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása