Élvezd az életet, kóstold meg ...... a boldogságot (Jamie Oliver)

SWEETIE SMILE

SWEETIE SMILE

Marcipánkrémes papagájszelet torta

2015. augusztus 31. - seamus
Gyerekkorom nagy kedvence volt a papagájszelet. Férjem unokaöccse is nagyon szerette, ezért ebből kért tortát, de olyant, amiben marcipánkrém van.
Így hoztam össze ezt a tortát két receptből.
A születésnapi torta a hermelin figurás lett, a Mercedes jelvényt férjemnek készítettem.
 
Hozzávalók:
 
Tésztához: 4 tojás, 30 dkg cukor, 1 Liga, 2 dl tejföl, 30 dkg liszt, 1 cs. sütőpor, vaníliás cukor, 2 ek. kakaópor, eper/puncs pudingpor
 
Krémhez: 1 csomag tejszínízű pudingpor, 1/2 liter tej, 4 ek. cukor, 25 dkg Liga, 10 dkg marcipánmassza
 
Elkészítés:
Tészta: A tojást a cukorral és a margarinnal habosra keverjük. Apránként belekeverjük a tejfölt, a lisztet és a sütőport. A masszát három részre osztjuk. Egyikbe vaníliás cukrot, a másikba kakaóport, a harmadikba pudingport keverünk.  26 cm átmérőjű kör tortaformába adagoljuk a három színt, ettől lesz színes mikor megsül.
Krém: A tejből, cukorból és pudingporból elkészítjük a pudingot. A Liga margarint magában habosra keverjük, majd belekeverjük először a lereszelt marcipánmasszát, végül a kihűlt pudingot is.
 
*Megjegyzés: Én a Liga-t használtam, de természetesen más margarin is jó. A krém felét használtam csak fel a tortához, amit kétfelé vágtam, de ha háromfelé vágjuk a tortát, akkor kell az egész adag krém.
 

papagajszelet_torta_2.JPG

papagajszelet_torta_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetiesmile.blog.hu/api/trackback/id/tr537747344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása